Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wurcnet | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz Kraus adresDKL zarejestrowany03.06.2008 @21:50:46 ostatnio na stronie20.07.2017 @21:51:18

pracuję, fotografuję

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.grzegorzkraus.com Gadu-Gadu3501426
digarty63 komentarze264 posty na forum0

komputer / sprzęt
zadowalający

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~whatkatieshot    26.03.2016 @10:36:06
Dziękuję!
~Storapadis    09.03.2016 @17:05:34
Dziekuje
~widget    25.04.2012 @23:19:41
Zgadza się
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~BehindCloseDoors    12.09.2011 @20:49:19
dzięękuję.
~maggot1979    05.07.2011 @07:44:39
dzięki za odwiedziny, "sandały" miały łamać właśnie to co ogólnie przyjęte bosostopowość nad rozlewiskiem Pozdrowienia
~footoo    31.05.2011 @22:46:26
pozdrawiam
~stojenakrzesle    29.04.2011 @14:28:06
a zapraszam, i dziekuje! : ))
~aniut    25.11.2010 @19:09:59
dziękuję
_______
też was denerwuje jak ktoś ma tu wpis: zapraszam do mnie?
~Maciek4444    18.11.2010 @13:40:08
dzięki! miło mi, fajne rajdowe
~deiformis    06.11.2010 @17:00:13
dziękuję, bardzo mi miło Z pozdrowieniami :>
-Efy    30.08.2010 @17:22:59
a dzięki
~Omniq    08.06.2010 @18:40:02
a czolem Grzesiu
~wkarolcia    27.05.2010 @20:26:14
Nie ma na co czekać - zaczynam od zboża w zieleni. Zresztą na to, o czym piszesz też przyjdzie czas
_______
Co obchodzi cię, jak korzystam z szaleństwa - bez czy w pasach bezpieczeństwa...
~Kinnn91    27.05.2010 @17:08:54
to tylko pozazdrościć bo ile razy ja tylko przejeżdżam obok rzepaków to nie idzie znieść zapachu, również pozdrawiam
~wkarolcia    27.05.2010 @16:44:20
Rzepaki, chusta, teraz już czekam na zboże
Pozdrawiam
_______
Co obchodzi cię, jak korzystam z szaleństwa - bez czy w pasach bezpieczeństwa...
~LuK44    28.04.2010 @21:14:10
mieliśmy okazje się poznać ostatnio czy tak?
~ciastuch    28.12.2009 @21:04:35
Miło mi Grzegorzu Pozdrawiam!
_______
PRZYJMĘ ZLECENIA NA PROTRETY! INFO NA PRIV.
~icelfc    28.07.2009 @13:57:32
dzięki
~Disasterpiece    04.11.2008 @21:40:20
heh powiedzmy. tyle ze kompaktem i od czasu do czasu bo nie mam kasy zeby na rajdy jezdzic. sprzetu tez ale powiedzmy
~Mareffek    21.07.2008 @21:03:24
thx
~BoogieMan    11.07.2008 @02:13:03
Dzieki za ocenke i witam Pentaxiarza
~suragit92    28.06.2008 @22:25:23
haha zielono Ci??
no mogłes mi dac "słabo" chociaz a nie nic:P
wziełabym sie jeszcze bardziej do roboty:P
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt